Seminarium: Silnik Unity i wirtualna rzeczywistość zima 2016/17

Język wykładowy Polski
Opiekun Łukasz Piwowar
Liczba godzin 30 (sem.)
Rodzaj Seminarium
ECTS 3
Polecany dla I roku Nie
Egzamin Nie
Grupy efektów kształcenia Podstawy informatyki i programowania

Opis przedmiotu:

Seminarium będzie obejmować programowanie w silniku Unity. Rozpocznie się kilkoma wykładami dotyczącymi podstaw silnika. Następnie każdy ze studentow (lub para studentow w zależności od frekwencji) przygotuje wykład na jeden z tematow: \- oświetlenia \- modelowania, teksturowania i importu assetow \- animacji \- materiałow (w tym Physically Based Shading materials) \- shaderow \- testowania (w tym testow automatycznych) \- skryptow c#, i łączenia z głownym silnikiem \- system kontroli wersji \- rodzajow renderingu (forward, deffered) i efektow post process (np. bloom) \- Screen space ambient occlusion, Screen space reflections Seminarium zakończy się jednym dużym projektem gry na platformę HTC VIVE, ktora następnie umieścimy na platformie SteamVR Sugerowane wymagania: \- programowanie w c# \- podstawowa znajomość Visual Studio \- kurs Blendera lub SketchUp'a \- podstawy grafiki komputerowej \- język angielski umożliwiający zrozumienie materiałow i tutoriali Będziemy mieli dostęp 5 zdalnych bardzo mocnych serwerow (4 x nVidia, 1x Amd)

Seminaria

Lista
Prowadzący Termin zajęć Limit Zapisani Kolejka
Łukasz Piwowar
cz 10:00-12:00 (s. 7) 15 15 0

UWAGA! Wyższa liczba oznacza wyższy priorytet, po zapisaniu do grupy zostajemy usunięci z kolejek o niższym priorytecie.


Konsultacje prowadzących:


Imię i nazwisko Pokój Konsultacje
Łukasz Piwowar 337 poniedziałek 16:15-18:00, pokój 337 (proszę o emaila)