Seminarium będzie obejmować programowanie w silniku Unity.
Rozpocznie się kilkoma wykładami dotyczącymi podstaw silnika.
Następnie każdy ze studentow (lub para studentow w zależności od frekwencji)
przygotuje wykład na jeden z tematow:
\- oświetlenia
\- modelowania, teksturowania i importu assetow
\- animacji
\- materiałow (w tym Physically Based Shading materials)
\- shaderow
\- testowania (w tym testow automatycznych)
\- skryptow c#, i łączenia z głownym silnikiem
\- system kontroli wersji
\- rodzajow renderingu (forward, deffered) i efektow post process (np. bloom)
\- Screen space ambient occlusion, Screen space reflections
Seminarium zakończy się jednym dużym projektem gry na platformę HTC VIVE,
ktora następnie umieścimy na platformie SteamVR
Sugerowane wymagania:
\- programowanie w c#
\- podstawowa znajomość Visual Studio
\- kurs Blendera lub SketchUp'a
\- podstawy grafiki komputerowej
\- język angielski umożliwiający zrozumienie materiałow i tutoriali
Będziemy mieli dostęp 5 zdalnych bardzo mocnych serwerow (4 x nVidia, 1x Amd)