Sztuczna inteligencja w grach: projekty zespołowe lato 2016/17

Język wykładowy Polski
Opiekun Jakub Kowalski
Liczba godzin 30 (prac.)
Rodzaj Projekt
ECTS 4
Polecany dla I roku Nie
Egzamin Nie

Opis przedmiotu:

Celem przedmiotu jest praktyczne, pogłębione wykorzystanie wiedzy oraz umiejętności nabytych na kursie Sztucznej inteligencji w grach. W szczegolności można będzie rozwijać projekt rozpoczęty podczas AI4Games. W ramach tego przedmiotu realizowane będą projekty grupowe, ktore, jeśli będą odpowiednio dobrej jakości, mogą stanowić podstawę do pracy licencjackiej/inżynierskiej lub magisterskiej. Proponowane tematy (lista niepełna, część projektow znajduje się już w pewnej fazie realizacji): * proceduralny generator map do gry Heroes of Might and Magic III; * generowanie zasad gier szachopodobnych; * stworzenie gracza GGP (Stanford's GGP, General Video Game Playing, Simplified Boardgames); * bot grający w grę [Dota 2](https://developer.valvesoftware.com/wiki/Dota_Bot_Scripting); * bot grający w grę [StarCraft II](https://us.battle.net/forums/en/sc2/topic/20751934997); * machine learning w karciankach online (np. Hearthstone, TES:Legends) * implementacja agenta na zawody organizowane w ramach konferencji naukowych poświęconych AI, np. GECCO, [CIG](http://cig16.image.ece.ntua.gr/competitions/); * wykorzystanie technik proceduralnego generowania zawartości do tworzenia contentu gier (np. generowanie map świata w Cywilizacji VI); * inne tematy zaproponowane jako projekty w ramach AI4Games. Lista projektow jest otwarta.

Pracownie

Lista
Prowadzący Termin zajęć Limit Zapisani Kolejka
Jakub Kowalski
cz 12:00-14:00 (s. 310) 15 12 0

UWAGA! Wyższa liczba oznacza wyższy priorytet, po zapisaniu do grupy zostajemy usunięci z kolejek o niższym priorytecie.


Konsultacje prowadzących:


Imię i nazwisko Pokój Konsultacje
Jakub Kowalski 324 Konsultacje zdalne. Najlepiej kontakt przez Discord.