Projekt zespołowy: silnik Unity3D i wirtualna rzeczywistość LATO lato 2017/18

Język wykładowy Polski
Opiekun Łukasz Piwowar
Liczba godzin 30 (prac.) 30 (sem.)
Rodzaj Projekt
ECTS 4
Polecany dla I roku Nie
Egzamin Nie
Grupy efektów kształcenia Podstawy inżynierii oprogramowania Inżynieria oprogramowania (L) Programowanie i projektowanie obiektowe

Opis przedmiotu:

Kontynuacja kursu programowania gier w silniku Unity3D, tym razem jako projekt zespołowy. Dla osób znających Unity3D poprzedni przedmiot nie jest wymagany. Studenci tworzą 2,3 grupy które pracują nad własną grą. Przynajmniej jedna z gier jest pisana pod system wirtualnej rzeczywistości HTC VIVE. Przedmiot podzielony jest na dwie części, Na części seminaryjnej studenci przedstawiają godzinny wykład na temat Unity, druga godzina przeznaczona jest na spotkanie Scrumowe na którym analizowany jest aktualny postęp oraz przydzielane są nowe zadania.

Pracownie

Lista
Prowadzący Termin zajęć Limit Zapisani Kolejka
Łukasz Piwowar
wt 14:00-16:00 (s. 7) 15 9 0

UWAGA! Wyższa liczba oznacza wyższy priorytet, po zapisaniu do grupy zostajemy usunięci z kolejek o niższym priorytecie.

Seminaria

Lista
Prowadzący Termin zajęć Limit Zapisani Kolejka
Łukasz Piwowar
wt 12:00-14:00 (s. 141) 15 9 0

UWAGA! Wyższa liczba oznacza wyższy priorytet, po zapisaniu do grupy zostajemy usunięci z kolejek o niższym priorytecie.


Konsultacje prowadzących:


Imię i nazwisko Pokój Konsultacje
Łukasz Piwowar 337 poniedziałek 16:15-18:00, pokój 337 (proszę o emaila)