Capturing 3D Humans Project lato 2017/18

Język wykładowy Angielski
Opiekun Francho Melendez
Liczba godzin 15 (wyk.) 15 (prac.)
Rodzaj Projekt
ECTS 4
Polecany dla I roku Nie
Egzamin Nie

Opis przedmiotu:

Students will be assigned a part of the project to be completed within the first weeks of the semester according to their interests and skills. They will be graded depending on how they deliver these assignments, as well as its quality of their code and solutions. Students/Groups will do one or several presentations of part of the system which also will be graded. The system will be implemented in C++, although for testing algorithms we might use other programming languages such as Python. Program: \- The Kinect. Camera models, getting image and depth bufffers. \- Intrinsic and extrinsic. Camera calibration \- Point cloud and volumetric representations \- Meshing and texturing \- Deforming geometry Requirements: The basics of 3D graphics are highly recommended. OpenGL, CUDA. Computer Vision and Photogrammetry, Computational Photography, Digitizing the Real World, and Realistic Computer Graphics are recommended but not a must. Computer Vision and Photogrammetry can be followed simultaneously.

Wykłady

Lista
Prowadzący Termin zajęć Limit Zapisani Kolejka
Francho Melendez
cz 16:00-17:00 (s. 141) 8 4 0

UWAGA! Wyższa liczba oznacza wyższy priorytet, po zapisaniu do grupy zostajemy usunięci z kolejek o niższym priorytecie.

Pracownie

Lista
Prowadzący Termin zajęć Limit Zapisani Kolejka
Francho Melendez
cz 17:00-18:00 (s. 108) 8 4 0

UWAGA! Wyższa liczba oznacza wyższy priorytet, po zapisaniu do grupy zostajemy usunięci z kolejek o niższym priorytecie.


Konsultacje prowadzących:


Imię i nazwisko Pokój Konsultacje
Francho Melendez 338 Czwartek 16:00 - 18:00.