Komunikacja w biznesie zima 2012/13

Język wykładowy Polski
Opiekun Nieznany Prowadzący
Liczba godzin
Rodzaj Inne
ECTS 2
Polecany dla I roku Nie
Egzamin Nie

Opis przedmiotu:

**Uwaga: zajęcia rozpoczną się 16 października o godz. 17:30** Ze względu na rozpoczęcie zajęć w drugiej połowie października oraz specyficzny kalendarz Uczelni (13.11. odbywają się zajęcia czwartkowe, przerwa świąteczna, czas trwania semestru zimowego) zajęcia Komunikacja w biznesie nie mają możliwości realizacji założonego programu w sugerowanej ilości spotkań. W związku z tym firma Tieto chciałaby zaproponować studentom przedłużenie każdego spotkania z 90min do 135min. Zajęcia odbywałyby się więc w cyklu tygodniowym, we wtorki, w godzinach 17:30-19:45 (60min.zajęć-15 min. przerwy-60min. zajęć). Celem zajęć jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie studenta do pracy w firmie komercyjnej. W ramach kursu uczestnicy będą mieli możliwość doskonalenia tzw. umiejętności miękkich, tj. m.in. zasad prawidłowego konstruowania pytań, aktywnego słuchania, udzielania informacji zwrotnej, technik autoprezentacji czy asertywności. Kurs obejmuje podstawowe sytuacje z życia zawodowego: od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez spotkania biznesowe, pracę w zespole, po budowanie swojego wizerunku jako pracownika. Adresatami kursu są studenci planujący rozpoczęcie pracy zawodowej w komercyjnej firmie. ### Szkic programu zajęć 1. Rozmowa kwalifikacyjna: Jak należy przygotować aplikację o pracę? Jak się przygotować do spotkania? Przebieg rozmowy kwalifikacyjnej- czego należy się spodziewać i jak efektywnie prezentować swoje mocne strony? 2. Praca w zespole. Zasady pracy zespołowej (m.in.budowanie relacji z innymi, radzenie sobie ze stresem, orientacja na działanie, motywowanie siebie, współpraca w zespole, asertywność, empatia, zarządzanie sobą w czasie , feedback). 3. Wystąpienia publiczne. Mowa ciała. Autoprezentacja. Jak przygotować wystąpienie publiczne i jak przygotować siebie do wystąpienia? Wystąpienia przed dużą i małą publicznością. 4. Kreowanie własnego wizerunku. Rozmowa ewaluacyjna. Umiejętność przyjmowania krytyki i pochwał. Konstruktywne wyrażanie własnych opinii. 5. Komunikacja z klientem. Autoprezentacja. Efektywna korespondencja. Skuteczna rozmowa telefoniczna. Różnice kulturowe. Jak sobie radzić z „trudnym” klientem?

Ćwiczenia

Lista
Prowadzący Termin zajęć Limit Zapisani Kolejka
Tieto
20 16 0

UWAGA! Wyższa liczba oznacza wyższy priorytet, po zapisaniu do grupy zostajemy usunięci z kolejek o niższym priorytecie.


Konsultacje prowadzących:


Imię i nazwisko Pokój Konsultacje
Tieto