Strona główna » System Zapisów » Przedmioty » Komunikacja w biznesie
Filtrowanie
Rodzaj przedmiotu
Inne

Komunikacja w biznesie

Punkty ECTS2
ProwadzącyNieznany Prowadzący
RodzajInne
EgzaminNie
Opis przedmiotu:

Uwaga: zajęcia rozpoczną się 16 października o godz. 17:30 Ze względu na rozpoczęcie zajęć w drugiej połowie października oraz specyficzny kalendarz Uczelni (13.11. odbywają się zajęcia czwartkowe, przerwa świąteczna, czas trwania semestru zimowego) zajęcia Komunikacja w biznesie nie mają możliwości realizacji założonego programu w sugerowanej ilości spotkań. W związku z tym firma Tieto chciałaby zaproponować studentom przedłużenie każdego spotkania z 90min do 135min. Zajęcia odbywałyby się więc w cyklu tygodniowym, we wtorki, w godzinach 17:30-19:45 (60min.zajęć-15 min. przerwy-60min. zajęć).

Celem zajęć jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie studenta do pracy w firmie komercyjnej. W ramach kursu uczestnicy będą mieli możliwość doskonalenia tzw. umiejętności miękkich, tj. m.in. zasad prawidłowego konstruowania pytań, aktywnego słuchania, udzielania informacji zwrotnej, technik autoprezentacji czy asertywności. Kurs obejmuje podstawowe sytuacje z życia zawodowego: od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez spotkania biznesowe, pracę w zespole, po budowanie swojego wizerunku jako pracownika. Adresatami kursu są studenci planujący rozpoczęcie pracy zawodowej w komercyjnej firmie.

Szkic programu zajęć

  1. Rozmowa kwalifikacyjna: Jak należy przygotować aplikację o pracę? Jak się przygotować do spotkania? Przebieg rozmowy kwalifikacyjnej- czego należy się spodziewać i jak efektywnie prezentować swoje mocne strony?
  2. Praca w zespole. Zasady pracy zespołowej (m.in.budowanie relacji z innymi, radzenie sobie ze stresem, orientacja na działanie, motywowanie siebie, współpraca w zespole, asertywność, empatia, zarządzanie sobą w czasie , feedback).
  3. Wystąpienia publiczne. Mowa ciała. Autoprezentacja. Jak przygotować wystąpienie publiczne i jak przygotować siebie do wystąpienia? Wystąpienia przed dużą i małą publicznością.
  4. Kreowanie własnego wizerunku. Rozmowa ewaluacyjna. Umiejętność przyjmowania krytyki i pochwał. Konstruktywne wyrażanie własnych opinii.
  5. Komunikacja z klientem. Autoprezentacja. Efektywna korespondencja. Skuteczna rozmowa telefoniczna. Różnice kulturowe. Jak sobie radzić z „trudnym” klientem?


Ćwiczenia

ProwadzącyTermin zajęćLimitZapisaniKolejka
Tieto 2 + 18 3 + 13 0

UWAGA! Wyższa liczba oznacza wyższa priorytet, po zapisaniu do grupy zostajemy usunięci z kolejek o niższym priorytecie.

Przedmiot współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Semestr 2017/18 zimowy