W przeciwieństwie do kursu Unity nie będę omawiał silnika okno po oknie i właściwości po właściwości, zamiast tego pokażę jak napisać kilka przykładowych gier, od początku do końca używając silnika Unreal 5.
Gry które prawdopodobnie pojawią się na wykładzie:
- rozbijanie ściany z beczek (fizyka, podstawy, blue printy)
- platformówka z przeszkodami (skrypty c++, animacje, postacie humanoidalne)
- lochy (programowanie obiektowe, kolizje, input system)
- czołgi (multi player, game framework)
- TPS (third person shooter, animacje, AI, GUI)
Dodatkowo omówienie systemu technologii oświetlenia globalnego "Lumen" oraz systemu "Nanite" umożliwiającego budowę scen 3D o bardzo dużym poziomie szczegółowości.
Kurs nie jest od podstaw, co oznacza, że wymaga wcześniejszej znajomości C++ i podstaw programowania.
10 pracowni typu "hands on" czyli przez 2h po wykładzie realizujemy zadania z listy zadań (brak zadań do domu).
Pięć ostatnich pracowni to dwie gry:
- jedna z trzech przykładowych do wyboru
- jedna dowolna (według waszego pomysłu)