**Tematy kolejnych spotkań (wykładów i pracowni):**
1. Wykład (3h): Jak realizować innowacyjne projekty na czas
2. Pracownia (3h): Scrum Game
3. Wykład (3h): Zwinna transformacja Waterfall’a do Scrum’a
4. Pracownia (3h): Środowisko Programisty
5. Wykład (3h): Szablony, Kontenery, Boost
6. Pracownia (3h): Test Driven Development na przykładzie C++
7. Pracownia (3h): Refactoring na przykładzie C++
8. Wykład (3h): Zaawansowane C++
9. Wykład (3h): Wzorce projektowe w teorii
10. Pracownia (3h): Wzorce projektowe w praktyce
11. Wykład (3h): Programowanie współbieżne na przykładzie C++
12. Pracownia (3h): Coding Dojo w języku C++
13. Wykład (3h): Strategie zapewniania jakości oprogramowania
14. Wykład (3h): Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych
15. Wykład (3h): Budowanie złożonych systemów informatycznych