Projekt: Mastering Game Bots lato 2024/25

Język wykładowy Polski
Opiekun Marek Szykuła
Liczba godzin 30 (prac.)
Rodzaj Projekt
ECTS 4
Polecany dla I roku Nie
Egzamin Nie

Opis przedmiotu:

Celem projektu jest zbudowanie bardzo dobrego bota do jednej wybranej gry. * Głównie C++ lub Rust. * Mile widziane osoby, które chciałyby wejść w NNUE. * Zadania dodatkowe: solver (np. Proof Number Search), narzędzia (ulepszenie CGBenchmark'a). * Doskonałe wyniki z oryginalnymi technikami mogą zaowocować współpracą publikacyjną. Przykłady proponowanych gier można znaleźć na https://www.codingame.com/multiplayer/bot-programming . Można też spróbować w kolejnej edycji ComputerOlympiad https://icga.org/?page_id=3918 . Uwaga: Osiągnięcie głównego celu, czyli wejście do topki, wymaga wejścia na poziom mistrzowski. Projekt przeznaczony dla ambitnych studentów.

Pracownie

Lista
Prowadzący Termin zajęć Limit Zapisani Kolejka
Marek Szykuła
pt 10:00-12:00 (s. wirtualna6) 15 8 0

UWAGA! Wyższa liczba oznacza wyższy priorytet, po zapisaniu do grupy zostajemy usunięci z kolejek o niższym priorytecie.


Konsultacje prowadzących:


Imię i nazwisko Pokój Konsultacje
Marek Szykuła 312 E-mail (msz@cs.uni.wroc.pl) lub Discord (themsz).