Celem seminarium jest danie uczestnikom możliwości wglądu w burzliwie
rozwijający się obszar technologii wytwarzania interfejsów użytkownika
aplikacji przemysłowych, z naciskiem na technologie przeglądarkowe i mobilne.
Ostatnie lata to nie tylko bardzo szybki rozwój standardów przemysłowych
(HTML5, CSS3) i platform technologicznych (Android, iOS) ale również - języków
programowania tychże (Swift, Kotlin, Typescript, Dart).
Prezentacja przygotowana przez studenta powinna obejmować przygotowanie
makiety technologicznej w wybranej technologii. Prezentacja makiety będzie
podstawą do szerszego przedstawienia konkretnego rozwiązania, jego zalet i
perspektyw jak również potencjalnych ograniczeń.
Oczekuje się od studentów samodzielności technologicznej i dojrzałości
warsztatowej wystarczającej do udźwignięcia wyzwania polegającego na
samodzielnym rozpoznaniu wybranej przez siebie technologii.
**Propozycje obszarów:**
* aplikacje mobilne
* aplikacje natywne - Swift/iOS, Java + Android SDK, Kotlin
* aplikacje hybrydowe - Xamarin, Phonegap/Cordova, Flutter/Dart
* technologie zastępcze dla natywnych - Nativescript, React native, Ionic
* inne - UWP, PWA
* aplikcje przeglądarkowe
* frameworki m.in. Angular, React, Vue
* języki Javascript, Typescript
Mile widziana jest aktywność polegająca na samodzielnym zgłaszaniu propozycji
tematów spoza wskazanej listy.