Seminarium jest w pewnym sensie kontynuacją wykładu "Artificial Intelligence for Games".
Po pierwsze, chciałbym abyśmy przedstawiali na nim tematy zaawansowane, które z różnych względów nie zmieściły się na wykładzie. Po drugie, seminarium ma umożliwić bycie na bieżąco z najważniejszymi osiągnięciami w dziedzinie - będziemy więc na nim referować najciekawsze prace publikowane na konferencjach i w czasopismach związanych z tematyką (GECCO, CEC, COG, IJCAI, ACG, EvoSTAR, AIIDE, Transactions on Games, Game AI Pro).
W szczególności, w tegorocznej edycji chciałbym poświęcić trochę miejsca na kwestie związane z Deep Reinforcement Learning.
Zainteresowani będą mieli okazję włączenia się do badań, co może stanowić podstawę do pracy magisterskiej lub licencjackiej/inżynierskiej.
Współprowadzącym seminarium będzie dr Marek Szykuła.
Seminarium można zaliczać wielokrotnie.