Seminarium: Sztuczna Inteligencja w Grach - tematy zaawansowane

Język wykładowy Polski
Semestr Letni
Status W ofercie
Opiekun Jakub Kowalski
Liczba godzin 30 (sem.)
Rodzaj Seminarium
ECTS 3
Polecany dla I roku Nie
Egzamin Nie

Opis przedmiotu:

Seminarium jest w pewnym sensie kontynuacją wykładu "Artificial Intelligence for Games". Po pierwsze, chciałbym abyśmy przedstawiali na nim tematy zaawansowane, które z różnych względów nie zmieściły się na wykładzie. Po drugie, seminarium ma umożliwić bycie na bieżąco z najważniejszymi osiągnięciami w dziedzinie - będziemy więc na nim referować najciekawsze prace publikowane na konferencjach i w czasopismach związanych z tematyką (GECCO, CEC, COG, IJCAI, ACG, EvoSTAR, AIIDE, Transactions on Games, Game AI Pro). W szczególności, w tegorocznej edycji chciałbym poświęcić trochę miejsca na kwestie związane z Deep Reinforcement Learning. Zainteresowani będą mieli okazję włączenia się do badań, co może stanowić podstawę do pracy magisterskiej lub licencjackiej/inżynierskiej. Współprowadzącym seminarium będzie dr Marek Szykuła. Seminarium można zaliczać wielokrotnie.