Na seminarium będziemy referować oryginalne prace dotyczące
gier w sensie klasycznym (takich jak szachy czy gra w karty).
Prace do omówienia będą pochodzić głównie z wiodących konferencji i obejmuje tematykę *Game Playing*: tworzenie agentów (graczy), języki opisu gier, rozwiązywanie gier, sztuczna inteligencja w grach, złożoność gier i General Game Playing.
Podam konkretne propozycje, ale będzie można również zaproponować własną o ile będzie związana z tematem.
W szczególności poszukuję grupy studentów do współpracy. Proponuję dołączenie do mojego [projektu](https://sites.google.com/a/cs.uni.wroc.pl/msz/home/cooperation).
W jego ramach można będzie wykonać pracę badawczo-rozwojową, której zaprezentowanie będzie również formą zaliczenia seminarium.
Trudność będzie zróżnicowana. Przedmiot powinien być przystępny także dla studentów I stopnia (od trzeciego semestru).
---
* AAAI proceedings [<https://www.aaai.org/Library/conferences-library.php>]
* IJCAI proceedings [<https://www.ijcai.org/past_proceedings>]
* ECAI proceedings [<https://www.eurai.org/library/ECAI_proceedings>]
* CIG proceedings [<http://www.ieee-cig.org/proceedings>]
Proszę patrzeć głównie na działy Game Playing oraz Game Theory z ostatnich lat.