W ramach projektu będziemy rozwijać projekt języka regularnych gier planszowych (RBG).
W szczególności będzie to polegało na opracowaniu i implementacji ogólnych algorytmów sztucznej inteligencji potrafiących grać w dowolną opisaną grę w tym języku.
Wykorzystywać będziemy różne podejścia takie jak: klasyczne heurystyki, metody specyficzne dla języka, uczenie się.
Są też dostępne zadania związane z interfejsem dla gracza oraz projektowaniem gier i generatorów gier stanowiących wyzwanie dla naszych algorytmów.
Implementacje będziemy wykorzystywać do celów badawczych, co może zaowocować pracą naukową z dziedziny AI/Game Playing.
Projekt będzie realizowany razem z Jakubem Kowalskim.
Wymagania:
* C++;
* i/lub Python, do niektórych zadań.
* Mile widziana, ale nie konieczna, wiedza z zakresu sieci neuronowych, reinforcement i deep learning.
*Jeśli zaszłaby konieczność prowadzenia zajęć zdalnie to nie ma to wpływu na ten przedmiot. Co najwyżej nie będziemy się spotykać na żywo.*