W przeciwieństwie do kursu Unity nie będę omawiał silnika okno po oknie i właściwości po właściwości, zamiast tego pokażę jak napisać kilka przykładowych gier, od początku do końca używając silnika Unreal 5.
Tematy lub gry które pojawią się na wykładzie:
- rozbijanie ściany z beczek (fizyka, podstawy, blue printy)
- wizualizacja muzyki
- platformówka z przeszkodami (skrypty c++, animacje, postacie humanoidalne)
- tetris 3D (UI)
- arkanoid 3d lub bomberman 3d lub runner 3d
- first person shooter
Dodatkowo omówienie systemu technologii oświetlenia globalnego "Lumen" oraz systemu "Nanite" umożliwiającego budowę scen 3D o bardzo dużym poziomie szczegółowości.
Kurs nie jest od podstaw, co oznacza, że wymaga wcześniejszej znajomości języka C++ oraz podstaw programowania.
10 obowiązkowych pracowni typu "hands on", czyli przez 2 godziny po wykładzie, realizujemy zadania z listy zadań (w tym czasie brak zadań do domu).
Pięć ostatnich pracowni to dwie gry:
- jedna z trzech przykładowych do wyboru
- jedna dowolna (według waszego pomysłu)