Celem projektu jest napisanie gry w oparciu o własny silnik graficzny zgodnie z wymaganiami Game Development konkursu https://gry.it.p.lodz.pl/main/index.php/pl/okonkursie/sciezki. Jest to projekt zespołowy i zgodnie z regulaminem konkursu mogą startować zespoły 2-6 osobowe, termin zgłoszeń to koniec maja. Ze względu na ograniczone ramy czasowe konkursu należałoby utworzyć zespół/zespoły jak najwcześniej, przed początkiem semestru i największą pracę wykonać na początku semestru.
Wymagania to oczywiście biegła umiejętność niskopoziomowgo programowania głównie w C/C++ używając API OpenGL czy Vulkan, a także znajomość grafiki komputerowej na poziomie przedmiotu Podstawy Grafiki Komputerowej. W pierwszych tygodniach zaczniemy od zajęć seminaryjnych którego celem będzie zaprezentowanie przez uczestników własnych prostych silników graficznych np. powstałych przy okazji projektów na PGK i dopracowanie podziału zadań.