Seminarium: Silnik Unity i wirtualna rzeczywistość

Język wykładowy Polski
Semestr Letni
Status Wycofana z oferty
Opiekun Łukasz Piwowar
Liczba godzin 30 (sem.)
Rodzaj Seminarium
ECTS 3
Polecany dla I roku Nie
Egzamin Nie
Grupy efektów kształcenia Podstawy informatyki i programowania

Opis przedmiotu:

Seminarium będzie obejmować zaawansowane aspekty programowania w silniku Unity. Każdy ze studentów przygotuje godzinny wykład na jeden z tematów np: \- oświetlenia \- modelowania, teksturowania i importu assetów \- animacji \- materiałów (w tym Physically Based Shading materials) \- shaderów \- testowania (w tym testów automatycznych) \- skryptów c#, i łączenia z głównym silnikiem \- system kontroli wersji \- multiplayer \- AI agents \- rodzajów renderingu (forward, deffered) i efektów post process (np. bloom) \- Screen space ambient occlusion, Screen space reflections \- Shader graph \- Visual Effect Graph Seminarium jest połączone z przedmiotem: "Projekt zespołowy: silnik Unity3D i wirtualna rzeczywistość LATO" i zakończy się jednym dużym projektem gry na platformę HTC VIVE, która być może umieścimy na platformie Steam. Drugą godzinę seminarium poświęcimy na scrum'owe spotkanie w celu omawiania postępów w grze. Gra z poprzedniego roku: [Egg teacher VR trailer (HTC Vive)](https://youtu.be/0twMMDEfiL8) i poprzednia: [CorveeVR - The First Million](https://youtu.be/kEafTtTls6I) Sugerowane przygotowanie: \- programowanie w c# \- podstawowa znajomość Visual Studio \- podstawowa znajomość Blendera, SketchUp'a (lub innego programu do modelowania 3d) \- podstawy grafiki komputerowej \- język angielski umożliwiający zrozumienie materiałów i tutoriali