Seminarium będzie obejmować zaawansowane aspekty programowania w silniku
Unity.
Każdy ze studentów przygotuje godzinny wykład na jeden z tematów np:
\- oświetlenia
\- modelowania, teksturowania i importu assetów
\- animacji
\- materiałów (w tym Physically Based Shading materials)
\- shaderów
\- testowania (w tym testów automatycznych)
\- skryptów c#, i łączenia z głównym silnikiem
\- system kontroli wersji
\- multiplayer
\- AI agents
\- rodzajów renderingu (forward, deffered) i efektów post process (np. bloom)
\- Screen space ambient occlusion, Screen space reflections
\- Shader graph
\- Visual Effect Graph
Seminarium jest połączone z przedmiotem:
"Projekt zespołowy: silnik Unity3D i wirtualna rzeczywistość LATO" i
zakończy się jednym dużym projektem gry na platformę HTC VIVE, która być może
umieścimy na platformie Steam.
Drugą godzinę seminarium poświęcimy na scrum'owe spotkanie w celu omawiania
postępów w grze.
Gra z poprzedniego roku:
[Egg teacher VR trailer (HTC Vive)](https://youtu.be/0twMMDEfiL8)
i poprzednia:
[CorveeVR - The First Million](https://youtu.be/kEafTtTls6I)
Sugerowane przygotowanie:
\- programowanie w c#
\- podstawowa znajomość Visual Studio
\- podstawowa znajomość Blendera, SketchUp'a (lub innego programu do
modelowania 3d)
\- podstawy grafiki komputerowej
\- język angielski umożliwiający zrozumienie materiałów i tutoriali