Projekt zespołowy: silnik Unity3D i wirtualna rzeczywistość LATO

Język wykładowy Polski
Semestr Letni
Status Wycofana z oferty
Opiekun Łukasz Piwowar
Liczba godzin 30 (prac.) 30 (sem.)
Rodzaj Projekt
ECTS 4
Polecany dla I roku Nie
Egzamin Nie
Grupy efektów kształcenia Podstawy inżynierii oprogramowania Inżynieria oprogramowania (L) Programowanie i projektowanie obiektowe

Opis przedmiotu:

Kontynuacja kursu programowania gier w silniku Unity3D, tym razem jako projekt zespołowy. Dla osób znających Unity3D poprzedni przedmiot nie jest wymagany. Studenci tworzą 4-7 osobowe grupy które pracują nad własną grą. Przynajmniej jedna z gier jest pisana pod system wirtualnej rzeczywistości HTC VIVE. Na części seminaryjnej studenci przedstawiają godzinny wykład na temat zaawansowanych aspektów Unity, druga godzina przeznaczona jest na spotkanie Scrumowe na którym analizowany jest aktualny postęp prac nad grą oraz przydzielane są nowe zadania. Na pracowni piszemy grę oraz testujemy ją na HTC VIVE. Gra z poprzedniego roku (wydana na Stream): [Egg teacher VR trailer (HTC Vive)](https://youtu.be/0twMMDEfiL8) i poprzednia: [CorveeVR - The First Million](https://youtu.be/kEafTtTls6I)