Podstawy inżynierii oprogramowaniaInżynieria oprogramowania (L)Programowanie i projektowanie obiektowe
Opis przedmiotu:
Kontynuacja kursu programowania gier w silniku Unity3D, tym razem jako projekt
zespołowy.
Dla osób znających Unity3D poprzedni przedmiot nie jest wymagany.
Studenci tworzą 4-7 osobowe grupy które pracują nad własną grą. Przynajmniej
jedna z gier jest pisana pod system wirtualnej rzeczywistości HTC VIVE.
Na części seminaryjnej studenci przedstawiają godzinny wykład na temat
zaawansowanych aspektów Unity, druga godzina przeznaczona jest na spotkanie
Scrumowe na którym analizowany jest aktualny postęp prac nad grą oraz
przydzielane są nowe zadania.
Na pracowni piszemy grę oraz testujemy ją na HTC VIVE.
Gra z poprzedniego roku (wydana na Stream):
[Egg teacher VR trailer (HTC Vive)](https://youtu.be/0twMMDEfiL8)
i poprzednia:
[CorveeVR - The First Million](https://youtu.be/kEafTtTls6I)